PORTAL APIS

apisbp.net
Website Mesti Lawat

Wednesday, January 18, 2012

~Boring~~Arghhh~

Tadi masa tengah sedap-sedap layan lecture yang dah nak akhir-akhir semester ni, terperasan pula vandal dekat meja dalam lecture hall tu. Kelakar pulak tengok. Hehe. Biasanya jarang duduk dekat belakang tapi tadi saje duduk belakang dengan kawan, nampak pula ada benda ni. Kalau dah duduk belakang tu biasanya kurang minat. Memang lah boring. Cuba duduk depan sekali yang meja bawah tu, Depan-depan lecturer. Hilang tak boring tu? Hehe
Siapa punya kerja la ni agaknye. Hihihi.
*Saya tak pernah duduk depan sekali. Tak berapa strategik. Hehe.

Artikel Yang Berkaitan



1 comment:

sherlina karina said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi wwwasianbet77com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : asianbet77@yahoo.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
http://asianbet77.com/

Sekolahku

Ko Apesal?!

GengCyber