PORTAL APIS

apisbp.net
Website Mesti Lawat

Sunday, March 15, 2009

ranking sbp spm 08

tulis pasal smsj tadi pastu baru terpikir nak cek kat friendster..
ni ranking yg paling lengkap setakat ni(paling lengkap bg pelajar..kalu cikgu diorang leh tgk kt sbp excdellent..kita tak leh..huhu)..
nt kalo jumpe yg lebih lengkap nt leh update lagi...hehe..

1.SASER 1.612
2.KISAS 1.68
3.ASIS 1.754
4.SAMURA 1.83
5.SESTER 1.841
6.SBPI GOMBAK 1.883

7.SAINS JOHOR 1.906
8.SBPI RAWANG 1.951
9.SESERI 1.979
10.KUSESS 1.99
11.SBPI BATU RAKIT 2.004
12.SEMASHUR 2.014
13.SMSSI 2.005
14.SEMESTA 2.059
15.MCKK 2.073
16.MOZAC 2.084
17.SBPI SELANDAR 2.075
18.SMAPK 2.11
19.SAS 2.108
20.FARIS PETRA 2.135
21.SAINS SULTAN MAHMUD 2.142
22.SBPI TEMERLOH 2.143
23.STJ 2.171
24.SMAPL 2.198
25.SBPI SABAK BERNAM 2.193
26.STF 2.221
27.SBPI JEMPOL 2.248
28.SEMESRA 2.266
29.SMACH 2.269
30.SMSS 2.289
31.SBPI GOPENG 2.277
32.SMESH 2.321
33.SBPI PEKAN 2.355
34.SBPI KUANTAN 2.382
35.SERATAS 2.409
36.SEMSAS 2.406
37.SDAR 2.419
38.SAINS KUCHING 2.438
39.SHAH PEKAN 2.434
40.SEMESTI 2.447
41.SAKTI 2.444
42.STAR 2.456
43.SOKSEK 2.604
45.SAINS LAHAD DATU 2.621
46.SAINS DUNGUN 2.637
47.SAINS LABUAN 2.822


Belum Update :
TKC, SBPI KUBANG PASU, SSP, SAINS MIRI, SAINS PASIR PUTEH, SAINA, SAINS MAT JIWA & SMSAH


kalo tgk kat ranking ni ada sekolah yg naik dan ada seklah yg menurun dpd thn lepas..
yg penting smsj terus mengorak langkah menuju kejayaan
(thn lepas kureng sket je dpd thn ni..hehe,tak nak kalah)..
SMSJ:the road to success

p/s a.k.a amaran : sains sultan iskandar nampaknya semakin maju dan menghampiri kita..tahniah buat mereka..jd kita juga harus tingkatkan usaha dgn lebih gigih..


Artikel Yang Berkaitan



4 comments:

hazwani haris said...

fairosza. sester tu apa? lagi satu, semesra? x pernah dgr pun masa kat skolah dulu.
and bohoo! stj dah naik. :)

Zaidi Toha said...

ha ah la, mana ada semesra! hai! salam, ni saya Rozaidi.. klau x ingat takpe..

nawal said...

diz is da latest news!!
act, kisas rank no 1!!
ni yg terbaru!!

Fairosza said...

sori,nilah bahana main copy je.
haah la,semesra tu apa ek?sester tu sc kuala trgnu.kalo kira p0n lbh 1.pttnye 54 je sbp..ada sek bru ke?

rozaidi xknal zaidi knal r.hehe gurau je..

er nawal,leh kasi list pnuh x yg latest.cmne leh 2kr rnking ni?silap isi gps ke?

apa2 pon,maaf atas sgala kekecohan.(kecoh ke?huhu)

Sekolahku

Ko Apesal?!

GengCyber