PORTAL APIS

apisbp.net
Website Mesti Lawat

Tuesday, September 7, 2010

Akhirnya

Akhirnya, setelah hampir sebulan keputusan CIE A Level diumum, semalam FELDA memutuskan untuk tidak menyambung tajaan kepada saya untuk ke UK. Alhamdulillah, berakhir juga debaran. Apa pilihan yang saya ada selepas ini? Universiti apa yang harus dipohon?

Saya teringin untuk memohon Nanyang Technological University  dan NUS. Saya pernah bercadang untuk memohon ke dua universiti ni lepas SPM tapi terpaksa dilupakan hasrat tersebut sebab semua dokumen mesti diterjemahkan ke dalam bahasa Inggeris. Memandangkan A Level oleh CIE berasaskan bahasa Inggeris, jadi mungkin proses permohonan menjadi sedikit mudah.

Tapi, saya juga masih pertimbangkan pilihan-pilihan yang lain. Siapa ada cadangan??!

Artikel Yang Berkaitan



No comments:

Sekolahku

Ko Apesal?!

GengCyber