PORTAL APIS

apisbp.net
Website Mesti Lawat

Saturday, October 1, 2011

Ya Allah, Diakah Jodohku?

Pencarian seorang pasangan hidup, semestinya kita ingin mencari yang terbaik, yang benar-benar sesuai dengan diri kita. Bagaimana seorang lelaki apabila bertemu seorang perempuan, dapat mengenal pasti bahawa mereka merupakan sebuah pasangan yang ideal untuk melengkapi hidup masing-masing? Adakah dengan perasaan suka yang entah dari mana datangnya tiba-tiba? Atau mungkinkah dengan ucapan sayang yang belum pasti keikhlasannya? Misi mencari cinta merupakan tugas yang sukar kerana seboleh-bolehnya kita tak mahu tersalah membuat pilihan. Video dalam entry ni (Sebelum, Semasa, dan Selepas Nikah), mungkin boleh dijadikan sebahagian panduan dan pedoman dalam meneruskan misi orang bujang. Buku di bawah ni juga macam menarik untuk dibaca.
 
Buku ini diperkenalkan oleh seorang junior sekolah melalui Facebook. Mungkin boleh dijadikan satu bahan bacaan untuk membuatkan kita berfikir tentang persoalan-persoalan tadi. Fairosza ingin dapatkannya satu. Siapa mahu belikan? =).

*Erm..entri pasal kahwin lagi. Nasib baiklah minggu depan dah gaji. Esok nak cuba cari buku ni.

Artikel Yang Berkaitan



5 comments:

hafiz hafizol said...

gatai nk kawenn skunk kan ? haha

Bilal binti Robah said...

wah
ni wajib baca ni
:D

MaiRa QuEeN said...

mcm best je..

LUTFI SYAFIQ said...

wau! suka!

Fairosza said...

HH:
dah lame da..hehe

Bilal binti Robah:
yup..cepat2 bace

MaiRa QuEeN:
bukan mcm,memang pon

LUTFI SYAFIQ:
ang memang suka benda2 mcm ni kan...haha

Sekolahku

Ko Apesal?!

GengCyber