PORTAL APIS

apisbp.net
Website Mesti Lawat

Monday, November 15, 2010

Fairosza: Doktor Pakar Cinta vs Doktor Komputer


Pernah dengar lagu Yusry, Doktor Pakar Cinta. Ala...lagu yang ada gedik sikit2 tu. Masa part "doctor love...doctor love". Hehe. Tapi bukan nak cerita pasal lagu ni. Bukan juga nak cerita pasal blogger dr.cinta. (hehe jangan marah) Kenapa ek? Fairosza ni dah ada profesyen baru ke jadi dr. cinta pulak.
Sebenarnya cuma nak letak gambar kat bawah ni je. Kenangan masa kerja dulu. Doctor PC
Perkenalkan, Doktor Cinta anda. Eh silap Doktor PC.

Ye abe ang, mu sakit gapo?

Ceh, tak boleh blah. Berlagak giler muka
*Fairosza pemalu, sebab tu muka kena sensored...lalala~
(padahal takut nanti orang kenal kang diorang mintak belanja pulak kat Low Yat nanti.huhu)

Artikel Yang Berkaitan



1 comment:

Muhammad Azli Shukri said...

salam, blog sahabat sudah abang paut.

Sekolahku

Ko Apesal?!

GengCyber