PORTAL APIS

apisbp.net
Website Mesti Lawat

Monday, March 7, 2011

Lisa Surihani Baca Blog Ni

Jangan jealous ok. Lisa Surihani pun baca blog ni tau.

Bukan setakat baca je, siap tanya khabar lagi tau. Tak tahulah blog mana lagi agaknya yang dia terjah.

Eh kejap ea, cek balik. La bukan lisa Surihani lah, rupa-rupanya Lisasuriani. Cuba tengok gambar kat bawah ni. Hehe apalah cdiqlife.com ni.
 
Alah tak apa, bukan minat pun dekat Lisa tu.Tapi pelik kadang-kadang tengok top search kat Yahoo! Malaysia ada Lisa Surihani. Ermmmm......

Artikel Yang Berkaitan



18 comments:

Mohamad Izwan said...

member aku tension nape ramai sgt blogger cite pasal lisa.. haha

apisv2 said...

salam,
mengunjungi kwn2 gengblogger:)
saya budak baru

newbie

DaHLia said...

alaa..baru nak jeles :P

Fairosza said...

Mohamad Izwan:
member tu lelaki ke perempuan??haha

apisv2:
teri,a kasih datang sini...dtg la lagi *tetibe haha

DaHLia:
la tak jeles ke??huhu

Meera Aziz said...

salam...sy dari geng blogger.
tajuk entri wt saspen je.but fun!

Fairosza said...

Meera Aziz:
oh..kita sama geng la macam ni..hehe

AHMY said...

hahaha igt betol2 td :D

iqbalhakimi said...

haha..aku kipas susah mati lisa surihani =D

Fairosza said...

AHMY:
tu la pasal..fairosza pon baca shoutbox tu ingatkan betul2...LOL

iqbalhakimi:
alamak habislah....ada kipas susah mati lisa surihani plak...hehe

Azmer Lias said...

hahaha...
ingtkn btol2..

Fairosza said...

Azmer:
hehe..menjadi nampaknya..:)

akmal said...

haha..kalau betul2 mesti tak tido malam la asyik dok ingat dekat lisa jer.

Fairosza said...

akmal:
ish bahaye tu.hehe

Hazieq Sanat said...

ingatkan dia baca betol2... hahaha

Fairosza said...

Hazieq:
huhuhu...

Muhammad 'Afif said...

haha..salam...nk tya..boleh beri tunjuk ajar utk jadi seorang blooger seperti anda.
tq...

Muhammad 'Afif said...

haha..salam...nk tya..boleh beri tunjuk ajar utk jadi seorang blooger seperti anda.
tq...

Fairosza said...

Muhammad 'Afif:
erk...kena belajar ke?tulis je dgn penuh ikhlas dan dedikasi..huhu

Sekolahku

Ko Apesal?!

GengCyber