PORTAL APIS

apisbp.net
Website Mesti Lawat

Saturday, July 30, 2011

Teka-Teki: Mana Pergi RM1?

Semalam ada sorang member Fairosza post gambar yang ada teka-teki macam kat bawah ni. Komen-komen kitorang memang tak boleh blah. Haha. Tapi akhirnya semua setuju sebulat suara yang duit RM 1 tu tak hilang. Haha (komen merapu-rapu je sampai panjang jadinya komen kat Facebook tu)



    • Que Ryda Lee menyampahnya dgn soalan yg cari mana hilang duit seringgit mcm ni =..=
      22 hours ago ·  ·  2 people

    • Sembang Coffee orang bawah tlong jawabkan hehehe
      22 hours ago · 

    • Mohd Asyraf ‎27-25=rm2...
      22 hours ago ·  ·  2 people

    • Syafiq Kamaruddin ahahahaha. tau ke jawpan die?
      22 hours ago · 

    • Syafiq Kamaruddin sorg byr rm9. drb 3 = 27.. tips rm2.. mne lgi rm1? plek gak tu.. haha
      22 hours ago · 

    • Mohd Asyraf kadang2...blh mengugatkan iman aku
      22 hours ago ·  ·  1 person

    • Eskandar Gopal Lee xtau2... dlam hotel diorang buat ape eak?... hik hik
      22 hours ago ·  ·  4 people

    • Syafiq Kamaruddin relax2..soalan math rm1 je pun.. ahah
      22 hours ago · 

    • Syafiq Kamaruddin ‎3 org.. trisum la kot. kah3
      22 hours ago · 

    • Mohd Asyraf asal lak ko nk taw singgit tu...xde ketan kot
      22 hours ago · 

    • Mohd Asyraf ‎25 rgt tu..ade gn tokey hotell...ok???
      22 hours ago · 

    • Syafiq Kamaruddin dah namenye teke teki oii..
      22 hours ago · 

    • Mohd Asyraf ‎5 rgt ade gn 3ekor tu
      22 hours ago · 

    • Mohd Asyraf pastu 2 rgt tu lbh...
      22 hours ago · 

    • Mohd Asyraf ahhhh
      22 hours ago · 

    • Mohd Asyraf mls aku pk lg...
      22 hours ago · 

    • Mohd Asyraf mmg xde ketan singgit tuuuu
      22 hours ago ·  ·  1 person

    • Que Ryda Lee ceh.ape 27 nye.kn 25 je =.= ciss.
      22 hours ago ·  ·  1 person

    • Syafiq Kamaruddin aku tau smue tak bleh nk pikir da ni.. ;P
      22 hours ago · 

    • Mohd Asyraf dh tu???
      22 hours ago · 

    • Syafiq Haziq supposely xleh kira 9x3.. sebab diorang bayar lebih drpd rm9 sorang.. cuba kira 25/3 berapa..
      22 hours ago ·  ·  2 people

    • Syafiq Haziq oh, lagi satu. wang yg dikembalikan tu pun xleh kira 10-1 sebab ada defisit bila pekerja tu amik rm2..
      22 hours ago ·  ·  1 person

    • Izon Mohamad Fairosza Syafiq Haziq, rm5 nak bahagikan 3 orang pon budak reception tu dah pening,ni lagi r pening nak kira 25 bahagi 3....lol
      22 hours ago ·  ·  2 people

    • Syafiq Haziq haha.. aq da xtau nk explain camne. RM1 tu hilang sebab x reti kira la kot.. :P
      22 hours ago ·  ·  3 people

    • Syafiq Kamaruddin pandaii Syafiq Haziq aku pun tak prasan.. hahahahah
      21 hours ago · 

    • Syafiq Kamaruddin betul la tu.. amek kalkulator kita kira same2 eh.. nmpk sgt otak da lemau cuti lme sgt.. kih3..
      21 hours ago ·  ·  1 person

    • Mohd Asyraf kan aku dh kate....rm1 de ketan kt sini....
      21 hours ago ·  ·  1 person

    • Syafiq Kamaruddin ketan tu ape sbenarnye? hahaha
      21 hours ago · 

    • Syafiq Haziq ketan=kaitan? kot..
      21 hours ago ·  ·  1 person

    • Izon Mohamad Fairosza 
      Amek ko panjang ayat nih...konfem xpaham.
      setiap sorang keluarkan rm10..10x3=30
      then setiap sorang dapat balik seringgit....1x3=3
      jadi yg diorang byr rm27....30-3=27
      padahal kos sbnr rm25....27-25=2
      ...See More

      21 hours ago ·  ·  2 people

    • Mohd Asyraf kaitan...heee
      21 hours ago · 

    • Syafiq Kamaruddin dorg byr 30.. receptionist amek rm2.. so supposed ada 28.. tapi yg dibayar cuma 27.. camtu?? bhahahaha..
      21 hours ago · 

    • Syafiq Kamaruddin takpun kira camni.. harga rm25.. receptionist bagi balik rm3.. so ade rm28.. lagi rm2 tu receptionist amek.. so cukup la 30.. hahahah.. paham tak? haha
      21 hours ago ·  ·  2 people

    • Izon Mohamad Fairosza ‎28 tolak 3 yg dipulangkan tak ke rm25....
      21 hours ago ·  ·  1 person

    • Mohd Asyraf ‎28-3....25
      21 hours ago ·  ·  2 people

    • Syafiq Kamaruddin hahahaha.. betul betul...
      21 hours ago · 

    • Mohd Asyraf tah ko ni....agak2 r....hahahha
      21 hours ago ·  ·  1 person

    • Syafiq Haziq sume pandai2 belaka ni.. aq trigger je. korang explain. nmpk sgt korang lg paham.. haha
      21 hours ago ·  ·  1 person

    • Syafiq Kamaruddin tu ah.. takpe la.. aku mls nak pikir balik.. kang makin bengong.. tapi mmg betul la ape yg korg citer ni.. haha..
      21 hours ago ·  ·  1 person

    • Mohd Asyraf aku dak spm je...tu pun blh phm...Syafiq Kamaruddinni dak utm....mne
      21 hours ago · 

    • Syafiq Kamaruddin blah arrrrr.. bdk spm mane la tu kan.. kesiann~~ kah3 :P
      21 hours ago · 

    • Izon Mohamad Fairosza sbnrnya..yg diorang byr rm27 sbb rm3 dah dipulangkan...tapi yg masuk akaun hotel rm25 jek...lg rm2 masuk poket budak tuh..wah,walaupun xpandai kira,pandai juga receptionist ni potong duit orang
      21 hours ago ·  ·  2 people

    • Syafiq Kamaruddin camne la org ni boleh twist soalan ni.. lagi kreatif..
      21 hours ago ·  ·  1 person

    • Syafiq Haziq yep2.. dorang bayar RM27 sebenarnya..
      21 hours ago ·  ·  1 person

    • Izon Mohamad Fairosza Syafiq Kamaruddin,ni sume salah budak hotel tu...die sebenarnya yg cari lg rm1 tu...dia kata rugi tu kalau hilang....so dia buat la soalan ni nak cari duit tu...hohoho
      21 hours ago ·  ·  3 people

    • Syafiq Kamaruddin tahniah tahniah..
      21 hours ago · 

    • Syafiq Haziq haha.. aq rasa pun camtu gak. saje je receptionist tu.
      21 hours ago ·  ·  1 person

Artikel Yang Berkaitan



Sekolahku

Ko Apesal?!

GengCyber