PORTAL APIS

apisbp.net
Website Mesti Lawat

Sunday, January 2, 2011

Ke UTHM

Siang tadi saya ke Universiti Tun Hussien Onn Malaysia, Batu Pahat, mengikut kakak menghantar barang-barangnya ke kolej kediaman untuk semester baru yang akan dibuka bermula minggu depan. Semester kali ni dia tinggal di Kolej Kediaman Taman Universiti, luar daripada kampus utama UTHM. Sebelum ni masa selepas SPM Fairosza ada dapat tawaran ke universiti ni untuk kursus yang dipilih. Tapi saya tolak sebab pilih tawaran lain, ke Kolej Matrikulasi Johor. Tapi dekat KMJ pun tak lama juga..haha. Kalau saya pilih tawaran tu, semester ni ialah semester terakhir. Tapi apakan daya, dah pilih tawaran lain, lepas tu terkandas pula sekarang belum sambung belajar.
Tadi sempat ambil sikit je gambar sebelum kakak mengemas biliknya.
Banyak giler barang. Penuh satu Exora. Nasib baik bilik dia tingkat bawah.
Yang beg besar tu room mate dia punya kalau tak silap.
Huh dah tua bangka pun nak tidur dengan teddy bear.

Artikel Yang Berkaitan



14 comments:

ada mokhtar said...

banyak betul barang =)

Ice Ketul said...

comel bilik tu..
cantik warnanya..

Fairosza said...

ada mokhtar:
tau takpe. perempuan,biasalah..

Fairosza said...

Ice Ketul:
kolej kediaman ni agak baru la. ok la not bad utk bilik perempuan

Cmte. Valter said...

Dear friend Fairosza, Happy New Year, thank you for the visit, today is the first day of the new year that this bringing peace, health and happiness. Hugs Valter.

Fairosza said...

Valter:
Tq to you too for the new year wish. Do visit here again ok =)..

Pezol Stylez said...

byk je dak pomwan bwa brg..

Fairosza said...

Pezol:
tau takpe kan...

cornermystery.com said...

nice post :)
visit me back

Fairosza said...

cornermystery.com:
tq so much

sazali yusof said...

jemas je kan bilik student perempuan.. tadi baru lepas anta adik kawan kat kuala pilah.. rumah sewa dia makaih.. macam sarang tikus bersepah..!!

http://neizalyez.blogspot.com/2011/01/3-sebab-mengapa-perlu-daftar-mengundi.html

Fairosza said...

sazali:
tu la kan..barang banyak2 pon still kemas gak...

reemreen said...

UTHM..hehehe..nama lama KUiTTHO.
Dulu aku pun blajar kat sini.
Kiranya last graduation under KUiTTHO.
Suruh kakak tu belajar rajin-rajin.. :)

Fairosza said...

reemreen:
oh dulu belajar situ eh??haah,dulu KUiTTHO sblmnye kalau tak silap ITTHO je kan...

Sekolahku

Ko Apesal?!

GengCyber