PORTAL APIS

apisbp.net
Website Mesti Lawat

Monday, April 4, 2011

Tips Wang: Teka-Teki Susah

Zaman sekarang orang selalu cerita cara dapat wang. Ada bermacam-macam pekerjaan sebagai cara untuk mendapatkan wang. Kalau kita tak berwang, jadi kita bukanlah beruang. Eh bukan..bukan.. Kalau kita tak berwang, kehidupan seharian kita sukar diteruskan kerana dengan wang, kita boleh menukarkannya kepada barang-barang keperluan harian.
Oleh itu, Fairosza dengan berbesar hati ingin berkongsi sebuah
video yang menunjukkan salah satu cara mendapatkan wang. (Sila kawal gelak anda semasa menonton)


Ok siapa tahu jawapannya. Benda apa yang kalau naik pokok empat kaki, bila turun jadi tiga kaki?

Artikel Yang Berkaitan



9 comments:

hana said...

yeah...
mmg terbaek punye video..

Fairosza said...

hana:
sopan sikit tau kalau nak ketawa.jangan sampai terguling2..huhu tapi seyes video ni lawak giler tak boleh bla...

SITOT said...

jawapan dye kera naik pokok gune 4 kaki..dye turun gune 3 je..kui3

Fairosza said...

Sitt:
erm salah..bak meh rm50...huahaha

Best Of Me 321 said...

lawak-lawak

Blog BOM321

mai said...

hahaha... aduuiii lawak gler,,, boleh nye dia ken kelentong,, tabik giler dengan mamat tidow tu

Fairosza said...

BOM321:
kan?

mai:
mamat tu,mamai-mamai pun ada idea nak wat soklan kelentong tu..huhu

Rafi Nilhan said...

nice entri..

aku pon dag letak ko dalam beloglist..

Fairosza said...

Rafi:
tq so much...=)

Sekolahku

Ko Apesal?!

GengCyber